Projekt był oparty na koncepcji edukacyjnej STEAM, która opiera się na idei kształcenia na pięciu kierunkach: ścisłym, technicznym, inżynierskim, artystycznym i matematycznym, z wykorzystaniem podejścia multidyscyplinarnego i stosowanego. -
Naszymi celami było: zachęcanie uczniów do integrowania wiedzy między ścisłymi i artystycznymi dyscyplinami; tworzenie możliwości dla uczniów, aby stać się innowacyjnymi, kreatywnymi, generującymi ponadczasowe rozwiązania, by stać się krytycznymi myślicielami, zainteresowanymi nauką i współpracującymi z innymi; opracowywanie nowych treści i zachęcanie do włączania umiejętności STEAM do programu nauczania, aby umożliwić nauczycielom nauczanie przedmiotów w inny i bardziej atrakcyjny sposób
- informują koordynatorzy projektu.
Upowszechniono wypracowane produkty projektu za pomocą Internetu: Przewodnik dydaktyczny STEAM Teaching Guide zawierający, gotowe do wykorzystania konspekty lekcji z wykorzystaniem metody STEAM , biuletyny prezentujące gotowe produkty, projekt eTwinning i e-książka z poezją o tematyce ekologicznej i przyrodniczej oraz umiejętności osobiste uczniów i kompetencje nauczycieli. Konspekt warsztatów STEAM ‘Alternatywne źródła energii’ oraz ulotka prezentująca efekty wspólnej pracy, plakaty: ‘Źródła ciepła’ instrukcja budowy karmnika dla ptaków, broszura przedstawiająca etapy budowy domowej stacji pogodowej (termometr, barometr, wiatromierz i deszczomierz), zegara słonecznego, instrumentów muzycznych, mini słownik: angielsko-polsko-turecko-grecki z podstawowymi zwrotami oraz systemy edukacyjne z każdego kraju partnerskiego.
Wszystkie działania dotyczące realizacji projektu były udostępniane przy pomocy kącika projektu, przez grupę projektu na Facebooku.
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?