Projekt był oparty na koncepcji edukacyjnej STEAM, która opiera się na idei kształcenia na pięciu kierunkach: ścisłym, technicznym, inżynierskim, artystycznym i matematycznym, z wykorzystaniem podejścia multidyscyplinarnego i stosowanego. -
Naszymi celami było: zachęcanie uczniów do integrowania wiedzy między ścisłymi i artystycznymi dyscyplinami; tworzenie możliwości dla uczniów, aby stać się innowacyjnymi, kreatywnymi, generującymi ponadczasowe rozwiązania, by stać się krytycznymi myślicielami, zainteresowanymi nauką i współpracującymi z innymi; opracowywanie nowych treści i zachęcanie do włączania umiejętności STEAM do programu nauczania, aby umożliwić nauczycielom nauczanie przedmiotów w inny i bardziej atrakcyjny sposób
- informują koordynatorzy projektu.
Upowszechniono wypracowane produkty projektu za pomocą Internetu: Przewodnik dydaktyczny STEAM Teaching Guide zawierający, gotowe do wykorzystania konspekty lekcji z wykorzystaniem metody STEAM , biuletyny prezentujące gotowe produkty, projekt eTwinning i e-książka z poezją o tematyce ekologicznej i przyrodniczej oraz umiejętności osobiste uczniów i kompetencje nauczycieli. Konspekt warsztatów STEAM ‘Alternatywne źródła energii’ oraz ulotka prezentująca efekty wspólnej pracy, plakaty: ‘Źródła ciepła’ instrukcja budowy karmnika dla ptaków, broszura przedstawiająca etapy budowy domowej stacji pogodowej (termometr, barometr, wiatromierz i deszczomierz), zegara słonecznego, instrumentów muzycznych, mini słownik: angielsko-polsko-turecko-grecki z podstawowymi zwrotami oraz systemy edukacyjne z każdego kraju partnerskiego.
Wszystkie działania dotyczące realizacji projektu były udostępniane przy pomocy kącika projektu, przez grupę projektu na Facebooku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?