Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lębork. Energa zamyka Biuro Obsługi Klienta i zwalnia ludzi

Edyta Litwiniuk
Lębork.  Energa zamyka Biuro Obsługi Klienta i zwalnia  ludzi
Lębork. Energa zamyka Biuro Obsługi Klienta i zwalnia ludzi archiwum polskapresse
Lębork. Energa zamyka Biuro Obsługi Klienta i zwalnia ludzi. Od końca stycznia zamknięte zostanie Biuro Obsługi Klienta Energi dla mieszkańców naszego powiatu mieszczące się przy ul. Krzywoustego. Przedstawiciele Energi przekonują, że i tak nie cieszyło się powodzeniem, a wszystkie sprawy można załatwić przez internet czy telefon

Lębork. Energa zamyka Biuro Obsługi Klienta i zwalnia ludzi

Od końca stycznia zamknięte zostanie Biuro Obsługi Klienta Energi dla mieszkańców naszego powiatu mieszczące się przy ul. Krzywoustego. Przedstawiciele Energi przekonują, że i tak nie cieszyło się powodzeniem, a wszystkie sprawy można załatwić przez internet czy telefon.
- Dane z lat 2010-2013 świadczą, że coraz mniej osób korzysta z tradycyjnych Biur Obsługi Klienta - przekonuje Jakub Dusza z biura prasowego Grupy Energa. - W 2013 r. tylko 1 na 10 klientów wybierał obsługę w tradycyjnym biurze obsługi. Z drugiej strony, stale rośnie liczba osób korzystających z telefonicznego i elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Z telefonicznym Biurem Obsługi Klienta (tBOK) co miesiąc kontaktuje się około 100 tys. klientów, a liczba klientów elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) w ostatnich trzech latach wzrosła 24-krotnie. W 2013 r. 90 proc. spraw klienci załatwiali właśnie poprzez tBOK i eBOK.
To właśnie w związku z tymi zmianami podjęto decyzję o zamknięciu Biura Obsługi Klienta w Lęborku przy ulicy Krzywoustego. Zamkniete będzie też biuro w Wejherowie, a słupski BOK zostanie przekształcony w salon sprzedaży i skupi się na oferowaniu produktów i usług firmy. A co z pracownikami? - Obecnie w BOK w Lęborku pracuje 6 osób. W związku z zamknięciem naszego oddziału zlikwidowane zostaną wszystkie stanowiska - mówi Jakub Dusza. - Jednak dla części pracowników przygotowaliśmy propozycję dalszej współpracy z Grupą w innej formie. Pozostałym natomiast proponujemy pakiet osłonowy w jednym z trzech wariantów. Mamy nadzieję, że dzięki temu wspólnie uda nam się wypracować rozwiązanie korzystne dla obu stron. - Firma skupia się na dalszym rozwoju obsługi telefonicznej i internetowej - zapowiada Dusza. - Wprowadzane od kilku lat rozwiązania pozwalają dziś wygodnie i bez wychodzenia z domu załatwić wszystkie sprawy związane z taryfą, rachunkiem czy zawarciem nowej umowy. Zwróciliśmy się też do lokalnych władz z propozycją zamieszczenia na terenie Urzędu Miasta panelu telefonicznego oraz internetowego tzw. infokiosku. Za jego pośrednictwem klient mógłby bezpłatnie połączyć się z naszą firmą poprzez internet lub telefon - kończy.

Łeba- wiadomości z Łeby

Skorzystaj z telefonu lub internetu.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - dostęp przez internet 24h na dobę pod adresem: www.ebok.energa.pl.
Każdy może tam uzyskać szczegółowe informacje o swojej umowie, cenach usług, płatnościach, pobrać formularze kontaktowe czy złożyć reklamację. Stale rozwijane jest również mobilne Biuro Obsługi Klienta (meBOK), które w formie aplikacji na telefony z systemami iOS i Android oferuje podobne funkcjonalności co eBOK.
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta - dostęp przez 12h na dobę. tBOK czynne jest od poniedziałku do piątku od 8 do 20 pod nr tel. 555 555 500. Pozwala na załatwienie spraw związanych z podpisywaniem umów czy rozliczeniem rachunków za prąd. - To propozycja szczególnie dla osób starszych, które nie muszą dojeżdżać do placówki i ponosić dodatkowych kosztów -mówią w Enerdze.

od 7 lat
Wideo

Jakie są wczesne objawy boreliozy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lebork.naszemiasto.pl Nasze Miasto